20 Ağustos 2010 Cuma

Alın Beni Medineye Götürün İlahi Sözü

Alın Beni Medineye Götürün
 
alın beni medineye götürün. 
Götüründe eşiğine yatırın,
Dertliyim dermanı ondan getirin 
alın beni Can Ahmet' e götürün.
Alın beni efendime götürün 
Alınbeni etendime götürün,götürün.
--------------------------------------------------
Alın beni Medine' ye götürün

Götüründe eşiğine yatırın
Dertliyim dermanı ondan getirn
Alın beni efendime götürün
Dertliyim dermanı ondan getirin
Alın beni can Ahmed'e götürün
--------------------------------------------------
Kurban olam efendimin iline

Yine neler geldi aciz dilime
Bülbül figan eder kendi gülüne
Alın beni efendime götürün
Bülbül figan eder kendi gülüne
Alın beni can Ahmed'e götürün
--------------------------------------------------
Gzli gizli çıkar aşkın dumanı

Maşuka kurbandır aşıkın canı
Ağla gözüm ağlamanın zamanı
Alın beni efendime götürün
Ağla gözüm ağlamanın zamanı
Alın beni can Ahmed'e götürün

0 yorum: